Thuis

27 februari 2016 - Moskou, Rusland

Na de vliegvelden van Bangkok, Medan, Padang, Jakarta, Surabaya, Denpasar, Lombok, Denpasar, Kuala Lumpur, Kuching, Kota Kinabalu, Sandakan, Kota Kinabalu, Mulu National Park, Kota Kinabalu, Singapore, Surat Thani, Bangkok, Chiang Mai, Phuket, Surat Thani, Kuala Lumpur, Manila, Puerto Princessa, Cebu, Manila, Taipei, Bangkok, en ook even Hong Kong schrijven we nu deze blog vanuit Moskou. Nog maar 1 vlucht te gaan!

Het lijkt wel de dag van gister dat we op het vliegveld stapten richting Bangkok voor ons grote avontuur. Nu, bijna 6 maanden later kunnen we terug kijken op een periode met veel hoogtepunten en gelukkig geen dieptepunten (afgezien van af en toe urenlang opgepropt in minibusjes). Watervallen, jungle, grotten, meren, eilandjes, vulkanen, bootjes, auto's, tuktuks, jeepneys, trycicles, vliegtuigen, fietsen, scooters, ziplines en nog veel meer! Dat allemaal ook vastgelegd op zo'n 2185 foto's en filmpjes, en twee dagboekjes vol met notities. Samen met onze verhaaltjes van de blog kunnen we in ieder geval nog jaren nagenieten van deze reis.

We zouden natuurlijk nog eindeloos door kunnen schrijven over onze reis, maar het lijkt ons leuker als we onze verhalen vanaf morgen weer gewoon real life met jullie mogen delen. We mogen bijna aan boord van onze 25e vlucht, dus tot snel. Geniet nog maar even van de foto's van onze chill tijd op Koh Chang!

1. Arjan:
    28 februari 2016